Garantia produselor

Garantia produselor care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul Europanda SRL, strada Liceului nr.6, Campulung Moldovenesc, judetul Suceava.

Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate aici: click pentru detalii.

Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati:repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Soldul va fi returnat intr-un cont bancar.
Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre expeditor iar produsele reparate sau inlocuite vor fi livrate de catre Europanda SRL cu transport gratuit.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente , certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

  1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
  2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
  3. sunt utilizate in conditii neadecvate – tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
  4. s-au efectuat setari si instalari incorecte
  5. prezinta surse defecte – condensatori sparti
  6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
  7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
  8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
  9. prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat
  10. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

Va recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.